Olga Wadowska-Wróbel

Olga Wadowska-Wróbel

 

Konsultant mediowy, copywriter

Specjalizacja, czyli opanowała na poziomie 4:

 

  • Doradzam markom, w jaki sposób do promocji swoich usług, produktów – oraz, przede wszystkim, idei – wykorzystywać media społecznościowe.
  • Od 2008 roku tworzę największą i najbardziej rozpoznawalną markę w branży portali rozrywkowych. Zajmuję się całokształtem pracy dziennikarskiej i copywriterskiej, a także organizacją funkcjonowania redakcji oraz rekrutacją i wdrażaniem nowych pracowników.
  • Władam słowem jak ninja, kocham język polski
Doświadczenie:

 

Największy i najstarszy w Polsce serwis rozrywkowy: tworzenie tekstów, organizacja pracy redakcji, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
Współpraca z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu (nauczyciel akademicki z zakresu dziennikarstwa internetowego, social mediów, socjologii i mediów lokalnych), Uniwersytetem Dziecięcym, III Liceum Ogólnokształcącym w Toruniu.
Współpraca z wieloma serwisami internetowymi w zakresie copywritingu: egoiści.pl, figa.pl, kaprysy.pl, covestory.pl (nieistniejące już), teleshow.pl, otworzsiena.pl
Pasje i zainteresowania:

 

Nie wyobraża sobie życia bez muzyki, podróży (również kulinarnych), książek, kotów i oglądania seriali.
Motto:

 

„Simple pleasures aren’t as special but I won’t regret it never (z piosenki ukochanego zespołu, Red Hot Chili Peppers).”

Lubi, to co robi, bo:

 

Ogromną satysfakcję daje jej obserwowanie, jak marka rozkwita – wychodzi bowiem z założenia, że kluczowym elementem dobrej komunikacji w social mediach jest pokazanie dobrych, wartościowych produktów i usług oraz ludzi, którzy za nimi stoją.