Szkolenie „social media w praktyce”

Jakie są aktualne realia social media w Polsce?
W jaki sposób zbudować elementarny ekosystem mediów społecznościowych, aby dobrze wykorzystać potencjał m.in. Facebooka, Youtube, Instagrama, Twittera?
Szkolenie, to aktualny przegląd najważniejszych trendów i najpopularniejszych mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają kluczowe mechanizmy i serwisy. Pojawiają się odpowiedzi na powyższe pytania, nie zabraknie również wiedzy o blogosferze. W ramach szkolenia słuchacze dowiedzą się jak wykorzystać ten silny kanał marketingowy, w jaki sposób przeprowadzić udaną akcję, jak nawiązać relację z blogerem.
Kładziemy nacisk na możliwości marketingowe social media. Uczestnicy nabędą wiedzę na temat metod skutecznej współpracy z agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia kampanii marketingowej i analizy jej efektów.
Szkolenie ma charakter wykładu z elementami warsztatu dotyczącego wykorzystania potencjału mediów społecznościowych do promocji marki i budowania pozytywnego wizerunku firmy. Daje przegląd możliwości, jakie oferuje paleta social media i realizuje następujące cele:
• uporządkowanie i poszerzenie wiedzy na temat mediów społecznościowych w perspektywie praktycznego wykorzystania w komunikacji marketingowej i PR marki,
• zdobycie wiedzy PR w zakresie komunikacji internetowej,
• zaprezentowanie najnowszych trendów i innowacji social media,
• zaprezentowanie nowoczesnych narzędzi wspierających prowadzenie komunikacji w social media,
• przekazanie praktycznych informacji związanych z redakcją tekstów i tworzeniem treści w social media.