Anna Mucha
Jej znajomość psychologii i doświadczenie czyni ją skutecznym trenerem i ekspertem w obszarze efektywności. Skupia się przede wszystkim na prowadzeniu kompleksowych projektów rozwojowych dotyczących umiejętności zarządzania, budowania skutecznych zespołów i usprawniania procesów HR w organizacjach. Jej konikiem są działy sprzedaży i obszar obsługi Klienta, gdzie łączy swoją wiedzę z zakresu psychologii zachowań Klienta z praktyką biznesową.
Trener, wykładowca (Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Szkoła Zarządzania Sprzedażą) i autor publikacji m.in. dla Newsweek Polska, Puls HR i Kariera w finansach.
Certyfikowany, międzynarodowy konsultant systemu psychometrycznego MindSonar.
Od 2016 roku członek Komisji Sędziowskiej konkursu Polish National Sales Awards.
Od ponad 11 lat działa w organizacjach biznesowych i branży szkoleniowej. Umiejętności i doświadczenie zdobywała jako interim manager, koordynator zespołów handlowych, trener wewnętrzny i konsultant. Uczestniczy
w projektach hr’owych jako asesor i specjalista ds. rekrutacji i selekcji dla firm
o międzynarodowym zasięgu. Prowadzi szereg audytów personalnych i sprzedażowych. Dzięki temu poznała specyfikę procesów personalnych i sprzedażowych, co pozwala jej na wysoką efektywność podejmowanych przez nią działań szkoleniowych i doradczych.
Miała przyjemność współpracować z zarządami, kadrą menedżerskich i pracownikami takich firm jak: Hyundai Motor Poland, PKN Orlen, Polmozbyt Toruń Holding S.A., Biomed, Nestle (CPP Toruń-Pacific), La Farge, Makro Cash & Carry, Animex, Infosys, Amica, Mattel, Linde Material Handling, Impress Decore, BPSC SA, Ceramika Paradyż, Lewiatan Holding, Piotr i Paweł, Kopalnia Bogdanka, Polo Market, Wipasz, Grelavi, Specjał, Nowoczesna Firma, Bambino, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Nasz Sklep, Aller Aqua, Mementis, Green & Joy, Bydgoskie Meble, Kaczmarek Electric, Związki Zawodowe Pielęgniarek i Położnych, Syrion, IntraworQ.